Friday, September 14, 2007

Baby Ramadhan...


13hb september 2007..

Tengahri ni ahli keluarga aku telah bertambah seorang..beliau adalah seorang budak yang sangat kecik dan tersangatlah comel..biarpun aku tak sempat melihat beliau kerana busy dengan hal2 kat upsi nih, tapi naluriku sungguh kuat mengatakan beliau memang sangat2 comel..akan kucubit2 pipinya yang sangat gebu itu, dan akan aku main cak-cak dengan dia..as if he understands what his makteh is playing about,hakhakhak..aku pun dah start ber'day-dreaming' apa yg aku nak wat tatkala aku berjumpa dengan beliau..

Oleh kerana aku sering ber'day-dreaming' begini, aku sungguh tension sekali kerana plan memang nak balik somban minggu ni tapi x jadi disebabkan oleh test yang berlambak-lambak..sabtu ni test kalkulus, ahad lak test kimia dan hari isnin pula test psikologi pendidikan...hmmm..mane tak tension..di kala ini aku sedang bertungkus lumus menyiapkan assignment aku..nasib baik dah siap..tinggal lab report fizik aje yang tinggal..tu pun nak hantar esok petang..moral of the story..jangan wat kije lembap sangat dan jangan bertangguh-tangguh kijer nih..paham asma!!?? hakhakhakk..sekian..Selamat Berpuasa!!

0 comments: