Saturday, March 21, 2009

Hari Jadi Abang...

Esok hari jadi abang.. tunang saya yang amat saya kasihi.. banyak plan dalam fikiran saya untuk menyambut hari jadinya.. antaranya membuat kek batik..

Walaupun mungkin tidak seistimewa dan sesedap secret recipe.. tp saya percaya dia akan rasa istimewa walaupun mungkin x sedap..

Selain daripada tu, saya bercadang untuk menghadiahkan dia sesuatu yang saya rasa dia tak lah begitu menyukai benda tu..

Sebab akan nampak girlish pulak.. memang sesuai kalo diberi pada perempuan jer lah.. tp saya rasa nak bagi juga hadiah tu… saya cuma harap dia gembira…

Emmmm…. tapi… saya rasa sangat2 terkilan harini.. kenapa?

Sebab saya x dapat pergi ke kl kerana perlu hadir kelas ganti EM esok dan akan habis lebih kurang pukul1.. kemudian lepas tu group member biologi saya nak buat discussion pukul 2.. dah nasib..

By the way, Selamat Hari Jadi Abang..

1 comments:

SyaHrIR said...

doapun dh cukup dh.. :)