Saturday, December 29, 2007

Azam 2008

Apakah azam tahun baru saya?
Apakah azam tahun baru saya?
Apakah azam tahun baru saya?
Apakah azam tahun baru saya?

Banyak betul target saya untuk tahun 2008 nih.. ada empat tuh.. mujur ada ramai orang sokong dari belakang dan tengah serta tepi =D tapi bolehkah tercapai? mampukah? macam lagu nasyid In-Team..Hanya Tuhan Yang Tahu..=) tapi apa-apa pun kene berusahalah kan..

Tapi yang pentingnya.. fokus utama saya untuk tahun baru ni adalah untuk menaikkan apa yang turun dan menambahbaikkan apa yang teruk.. pendek kata transformasi positif dari negatif.. heheh tapi sume org mahu positif kan..

Anda pula? Apa Azam tahun baru anda?

3 comments:

13may said...

Wishing you a happy and prosperous new year..

~anasyhh~ said...

thanks...

SyaHrIR said...

resolutions is not a wishful thinking, you have to fight for it to make it real.. :) we'll support you somehow...