Tuesday, May 5, 2009

Birthday Gurl!


Dah nak 2 minggu hari jadi saya berlalu.. sebab ada paper masa jadinya hari saya..hikss.. sebab tu la x smpat nak update blog ni..

hari sabtu lepas ikut tunang pegi chenor.. hajatnya nak terus naik smpai cherating tp x kesampaian... rindu nak bercanda tepi pantai lagik.. :)

anyway mekasih sayang bawak jalan2 dan makan2 kat restoran nelayan yang agak romantik tuh.. saya bantai sampai 4 ekor udang yang besar2.. hahaha jarang kan dpt makan best2..

sempena hari jadi yang ke 22 thn ni.. bnyak juga hadiah dan ucapan yang saya dapat, ada satu yang comel sgt..x smpat nak tgkap gmbrnya..

orang yang tersayang bagi sebuah buku 'Aku Terima Nikahnya'.. memang x sbr nak nikah dah dia nih..hikhikhiks..
buku ni katanya best tp saya x smpat nak bc lagi.. insyaallah akan dihabiskan...

wishlist untuk tahun ni..
harap2 pointer sem ni akan meningkat.. barulah orang sayang..kan..kan..
dah puas berusaha, sekarang cuma perlu berdoa dan tawakal tu 'alallah.. insyaallah

2 comments:

SyaHrIR said...

wishlist bukan simpan utk diri sendri jer ke?? :) x menarikler gmbr tuh.. mcm nk gaduh jer muka

anasyhh said...

ooo xleh cita kat org ekk.. xde gmbr selain ada buku tuh la.. kan da suh senyum.. wat lg muka pasan macho dia tuh..hehehe