Friday, October 5, 2007

Hebat...

Hebat tol aku..hehe..pe salahnya angkat bakul sendiri sekali sekala kala kan..aku baru aje lepas menyiapkan satu projek assignment aku yang terakhir..x sangka leh siapkan dalam masa 24 jam nih..begitu hebat hebat sekali ahli-ahli kumpulan aku tuh..diorang sume pi hembus sisa-sisa kerja yang x habis tu kat aku..

Aku ler kene cakap masa rakam video, aku ler kene edit, aku la kene 'bakar' cd dan aku la kene bangun pepagi nanti untuk print report..tapi kenyataannya aku x tido lagi woi, bleh ke bangun pagi neh..=)huhu..diorang ni memang..mentang2 aku ada motor kapcai tuh..ada gak jasa dia kat aku..huhu.. Hoh..esok aku xmoh dah present..stakat nyampuk2 bleh lah..haha..letih tahap dewa dah nih..di kala ini jam dah pukul 4.15pagi..kul 9.00pagi ni nak present..wish me luck buddies!! nitezzzz...zzZZzz

0 comments: